اخبار سینماسینما

قرار است فیلم Deadpool 3 به نویسندگی خواهران مولینوکس ساخته شود

5
(2)

طبق اعلام رسمی دیزنی قرار است فیلم با فیلlنامه نویسندگان انیمیشن سریالی Bob’s Burgers یعنی وندی مولینوکس (Wendy Molyneux) و لیزی مولینوکس (Lizzie Molyneux) ساخته شود . در این فیلم قرار است رایان رینولدز (Ryan Reynolds) بار دیگر نقش خود را به عنوان ابرقهرمان مارول ایفا کند .

فهرست مطالب

مقدمه

طبق اعلام رسمی دیزنی فیلم3 Deadpool قرار است ساخته شود . رینولدز طی یک ماه گذشته جلساتی را با نویسندگان زیادی برگزار کرده است تا ایده های آنها را در مورد 3 Deadpool بشنود. در پایان ، استودیو دیزنی و رینولدز برداشت خواهران مولینوکس را کاملاً مناسب آنچه در ذهن داشتند دیدند . این فیلم در مراحل اولیه ساخت قرار دارد ، اما استخدام خواهران مولینوکس اولین گام مهم در تولید فیلم بعدی Deadpool خواهد بود .

دیوید لیچ کارگردان  Deadpool 2
دیوید لیچ کارگردان Deadpool 2

کارگردان Deadpool 3

علاوه بر بازگشت رینولدز ، چیزهای زیاد دیگری از این فیلم در دست بررسی است . انتظار می رود فیلم کارگردان جدیدی داشته باشد زیرا دیوید لیچ (David Leitch) ، که کارگردان فیلم دوم بود ، برنامه کاریش تا سال 2021 پر می باشد . منابعی می گویند هنوز امکان کارگردانی لیچ وجود دارد زیرا زمان تولید این فیلم مشخص نیست ، اما به نظر می رسد با توجه به اینکه لیچ نقشی در فرایند انتخاب نویسنده نداتشه است بعید است که برای قسمت 3 برگردد .

در هر صورت ، اعلام ساخت فیلم مطمئناً هوادارانی را که نگران سرنوشت فیلم های مردان ایکس در پی ادغام فاکس و دیزنی بودند هیجان زده کرده است . تعدادی از این هواداران فکر می کردند ممکن است فرانچایز مردان ایکس کلا به پایان راه رسیده باشد . این اولین پروژه استودیو مارول استودیو است که پس از خرید شرکت فاکس قرن 21 ( 21st Century Fox )توسط دیزنی ، ساخته می شود . خرید فاکس توسط دیزنی ، به مارول امکان دسترسی به جهش یافته ها (از جمله Deadpool و X-Men) و همچنین چهار شگفت انگیز را می دهد .

Deadpool و Logan
Deadpool و Logan

Deadpool و دنیای مارول

با توجه به اینکه همواره تصور می شد که فرانچایز مردان ایکس – با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) ، جیمز مک آوی (James McAvoy) و مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)  – کاملاً بازسازی مجدد شوند ، پس ساخت این فیلم  توسط دیزنی کاملا قابل انتظار بود . همچنین هواداران مطمئناً پس از مشاهده اینکه چگونه رییس استودیو مارول ، کوین فایگی ، پس از ورود مرد عنکبوتی به دنیای سینمایی مارول کمک کرد تا این فیلم به بخش مهمی از دنیای مارول تبدیل شود ، از ورود Deadpool به دنیای مارول هیجان زده هستند .

اگرچه خشونت فیلم Deadpool با فیلم های دنیای سینمایی مارول مطابقت ندارد ، اما باب ایگر (Bob Iger) از عوامل دیزنی بارها اظهار داشته است که Deadpool می تواند در دیزنی دارای درجه R باشد.

بیشتر بخوانید :

بهترین ترتیب زمانی تماشای ۱۲ فیلم جهان سینمایی مردان ایکس

Deadpool
Deadpool

فیلم های قبلی Deadpool

فیلم های Deadpool به عنوان پردرآمدترین فیلم های مردان ایکس در تمام دوران ها شناخته می شوند ، فیلم اصلی 2016 با درآمد 783.1 میلیون دلار و دنباله 2018 با فروش 785.8 میلیون دلار در سراسر جهان. ریت ریز (Rhett Reese) و پاول ورنیک (Paul Wernick) فیلمنامه دو فیلم اول را نوشتند .

خواهران مولینوکس
خواهران مولینوکس

خواهران مولینوکس

خواهران مولینوکس یک زوج نویسندگی هستند که به عنوان سازندگان ، مجریان برنامه های نمایشی و تهیه کننده های اجرایی سریال جدید فاکس به نام The Great North که قرار است در ماه فوریه به نمایش در آید و برای فصل دوم تمدید شده است ، فعالیت می کنند . علاوه بر این ، آنها نویسندگان و تهیه کنندگان اجرایی نمایش موفق Bob’s Burgers   برای شبکه Fox  هستند که برای این نمایش در سال 2017 برنده جایزه امی شدند و هشت سال متوالی نامزد دریافت جایزه امی شدند . آنها همچنین نامزد سه جایزه WGA شده اند و برای قسمت “The Hormone-iums” در سال 2017 جایزه آنی (Annie Award) را برنده شده اند .

علاوه بر این ، آنها اخیراً رمان The People We Hate at the Wedding  را برای FilmNation و بازی تحسین شده ویدیویی The Sims  را برای Legendary اقتباس کرده اند . آنها همچنین Jump Street: Now For Pleasure را برای Sony Pictures نوشته اند .

منبع

Deadline ، The Hollywood Reporter

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 5 از بین 2 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

امید واحدیان

فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت . علاقمند به مطالعه و تماشای فیلم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا