اختراعات جدیدتکنولوژی

سامسونگ شروع به ساخت پنجره های جعلی SunnyFive می کند که باعث ایجاد نور خورشید می شوند

0
(0)

این پنجره های جعلی که پنجره SunnyFive نام دارد؛ از نظر عملکرد با لامپ های درمانی که برای مبتلایان  اختلال عاطفی فصلی (SAD) به بازار عرضه می شوند ، مشابه است. این محصول طیف کامل نور طبیعی را ایجاد می کند و می تواند برای تقلید از اثرات روشنایی یک پنجره واقعی برنامه ریزی شود.

این پنجره، زاویه نور در طول روز را تغییر خواهد داد و “سناریوهای نور خورشید” مختلف را در خود جای داده است – با نام طلوع آفتاب ، سپیده دم ، غروب خورشید-. وجود یک برنامه همراه ، به کاربران امکان می دهد درجه حرارت و روشنایی رنگ را کمرنگ تر کنند ، و همچنین کارکرد ساعت زنگ دار نیزبه آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید
ساخت ربات نرم و فوق العاده سریع الهام گرفته از یوزپلنگ

طبق گفته سامسونگ ، این محصول “به کاربران کمک می کند تا ویتامین D را در حالی که در منازل هستند و یا در مناطق کم نور هستند ، بدون اینکه نگران پیر شدن پوست یا آفتاب سوختگی باشند ، سنتز کنند” و همچنین با شرکت  اکوسیستم خانگی هوشمند به نام SmartThings ادغام  خواهد شد.

اگرچه این اولین پنجره مصنوعی نیست که قبلاً دیده ایم ، اما ارائه SunnyFive در زمانی جذاب است که بسیاری از جهان مجبور می شوند در داخل خانه بمانند تا از شیوع همه گیری COVID-19 جلوگیری کنند. برای هر کسی که یک آپارتمان کم نور داشته باشد ، داشتن یک پنجره جعلی با نور متقاعد کننده در اتاق خواب یا حمام شما می تواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید
نانوسیم های پروتئینی جایگزینی برای حسگر های الکترونیکی

متأسفانه اطلاعات زیادی در مورد پنجره SunnyFive در دسترس نیست. هیچ قیمتی وجود ندارد ، هیچ تاریخ در دسترس بودن و هیچ وب سایتی با جزئیات بیشتر که می توانیم پیدا کنیم وجود ندارد. فقط اعلامیه سامسونگ مبنی بر حمایت این گروه از این شرکت وجود دارد و احتمالاً به زودی به عنوان یک راه اندازی مستقل ، مدتی راه اندازی می شود.

منبع :
theverge.com

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 0 از بین 0 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

‫7 دیدگاه ها

  1. کلا سامسونگ از استارتاپ ها خوب حمایت میکنه. تو ایران سامسونگ در مرکز فناوری دانشگاه امیرکبیر استقرار داره و از ایده ها به خوبی حمایت میکنه.

  2. اگه دما هم تنظیم میکرد نیازبه کولر نبود بهتر بود واسه پیشگیری کرونا😂

    1. بله درسته :)) ولی کولر باعث شیوع کرونا نمیشه فقط ویروس رو توی محیط میچرخونه البته اگر خدای ناکرده ویروس تو محیط باشه 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا