اخبار سینماسینما

تمرینات تام کروز برای فیلم فضایی جدیدش ، او را آماده زندگی در گرانش 0 (صفر) خواهد کرد

0
(0)


تمرینات تام کروز ، او را برای انجام فعالیت های خود از جمله اسفاده از حمام و سرویس بهداشتی در ایستگاه فضایی آماده خواهد کرد.

فیلم سرعت : مرز نهایی (Pace: The final frontier ) یا به قول بازیگر جسور تام کروز (Tom Cruise ) ، دفتر (The Office )، فیلمی است که تام کروز قصد دارد آن را در ایستگاه فضایی بین المللی فیلمبرداری کند .

او باید سخت تر از آنچه که تاکنون در زندگی خود آموزش دیده است ، آموزش ببیند. و بخشی از آموزش ستاره فیلم ماموریت غیرممکن این است که ، به طور طبیعی ،  نحوه استفاده از حمام در گرانش صفر را یاد بگیرد .

تمرینات تام کروز باید او را برای چنین شرایطی مهیا کند

تمرینات تام کروز برای چه خواهد بود ؟

در حالی که پروژه های فعلی او یعنی فیلم های ماموریت غیر ممکن 7 و 8 در حال ساخت می باشد و توقف تولید آنها در حال حاضر متوقف شده ، اما تام کروز دست از فعالیت برنداشته و با همکاری Space-X و NASA ، قصد دارد یک فیلم اکشن ماجراجویی در فضا بسازد .

این اولین فیلم کاملا داستانی تاریخ خواهد بود که کاملا در تاریخ از زمین فیلم برداری خواهد شد.

به این ترتیب ، TMZ گزارش می دهد که برای انجام کار خود در منطقه خطرناک باید ، باید شرایط زندگی ( از جمله استفاده از حمام و سرویس بهداشتی ) در آنجا را یاد بگیرد و به آن عادت کند. آموزش روی زمین او را برای این کار آماده می کند.

تام کروز در فیلم Top Gun  2

در آذر 1398 خبر انتشار فیلم Top Gun: Maverick پس از گذشت چندین دهه از انتظار اعلام شد . در این فیلم شدیدترین همکاری بین یک فیلم و نیروی هوایی ایالات متحده انجام گرفت.

بیشتر بخوانید :

تأثیر ویروس کرونا بر سینما : اکران فیلم های پرفروش ۲۰۲۰ به تعویق افتاد

پس ورود تام کروز به فضا به نظر می رسد که قدم بعدی در صعود بازیگر دیوانه به بهشت ​​است. البته ، به شرط آنكه كروز بتواند از عملکردهای خوب بدن خود در محیط بی وزنی مطمئن شود.


باز هم ، این مردی است که به هنگام فیلمبرداری ماموریت غیر ممکن – سقوط  (Mission: Impossible – Fallout) قوزک پایش شکست و برای فیلم Top Gun: Maverick تا حد ممکن یاد گرفت که پرواز کند.

 بنظر میرسد اکنون زمانی است که تام کروز بازنشستگی خود را از فیلمبرداری اعلام کند ، اما چنین نیست .  او آماده می شود تا به عنوان رئیس نیروی فضایی ایالات متحده ، سمت جدیدی بگیرد. البته به شرط یادگیری نحوه استفاده صحیح از توالت در ایستگاه فضایی بین المللی.

اطلاعات بیشتر


در حال حاضر ، ما فقط باید برای یک فیلم اکشن با بازی کروز ، که در اعماق فضا ساخته خواهد شد لذت ببریم . به محض اینکه اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم پیدا کردیم ، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است که انتشار فیلم های ماموریت غیر ممکن 7 ( Mission: Impossible 7 ) در 28 آبان 1400 ، و ماموریت غیرممکن 8  ( Mission: Impossible 8 ) در 13 آبان 1401 آغاز خواهد شد.

منبع :

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 0 از بین 0 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

امید واحدیان

فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت . علاقمند به مطالعه و تماشای فیلم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا