سینمامعرفی فیلممنتخب سردبیر

علاالدین 2 ، هر آنچه که ما تا کنون در مورد بازآفرینی جدید دیزنی می دانیم

4.3
(44)


علاالدین 2 نیز ساخته خواهد شد. این اتفاث پس از این رخ داد که بازآفرینی  دیزنی از علا الدین ، ​​بر اساس انیمیشن 1992 با همین نام ، خود را به عنوان یکی از موفقیتهای بزرگ و غافلگیر کننده سال 2019 نشان داد.

این فیلم باز آفرینی به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie )و بازیگران منا مسعود (Mena Massound ) ، نائومی اسکات (Naomi Scott ) ، نسیم پدراد (Nasim Pedrad ) و ویل اسمیت (Will Smith ) به عنوان جینی  ساخته شد.

با توجه به داشتن بازیگران نه چندان معروف ، بازاریابی بد و شبیه سازی سؤال برانگیز ویل اسمیت در نقش جینی ابی رنگ انتظار چنین موفقیتی از فیلم نمیرفت.

بیشتر بخوانید :

انیمیشن هایی که دیزنی از سال ۲۰۱۹ به بعد بازآفرینی کرده و خواهد کرد

 اما دلتنگی همه برای فیلم انیمیشن اصلی که جوایز زیادی بدست آورد و موسیقی سرزنده ای داشت، باعث موفقیت قابل توجهی برای دیزنی شد.

پس ا این اتفاق به طور طبیعی ، دیزنی به فکر ساختن اداامه علاالدین افتاد و در اسفند 1398 مشخص شد که دیزنی علاءالدین 2 را خواهد ساهت.

در ادامه قصد داریم هر آنچه را که تاکنون درباره علاالدین 2 می دانیم در اختیار شما قرار دهیم:

گای ریچی و ویل اسمیت ، کارگردان و بازیگر فیلم علاالدین 2

چه کسی کارگردان علاالدین 2 خواهد بود؟


در اواسط اسفند ، اعلام شد که گای ریچی برای علاءالدین 2 کارگردان علاالدین 2 نیر می باشد. این فیلمساز انگلیسی که فقط با کارگردانی فیلم های قفل (Lock) ، اسنچ و سهام دو بشکه سیگاری (Stock And Two Smoking Barrels) ، شرلوک هلمز  2009 (2009′ Sherlock Holmes), ، شرلوک هولمز: بازی سایه ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows) ، و اخیراً ، آقایان (The Gentlemen),، برای کارگردانی فیلم سال گذشته انتخاب شده بود.

ریچی که در حال حاضر مشغول ساخت فیلم بعدی خود یعنی Cash Truck است ، موافقت خود را برای ساختن علاالدین 2 نیز اعلام کرده است. . به احتمال زیاد او پس از اتمام کار فیلم Cash Truck ، شروع به ساخت این فیلم خواهد کرد .

صحنه ای یکسان از فیلم و انیمیشن علاالدین

نویسنده علاالدین 2 چه کسی خواهد بود؟

علاوه بر گای ریچی به عنوان کارگردان ، بنظر می رسد فیلمنامه نویسان فیلم نیز مشخص شده اند. جان گاتینز (John Gatins) و آندره برلوف ((Andrea Berloff مسئولیت نوشتن فیلمنامه علاءالدین 2 را بر عهده دارند.

گاتینز فیلمنامه نویس نامزد اسکار است که بیشتر به خاطر نوشتن فیلنامه فیلم پرواز ((Flight به کارگردانی رابرت زمکیس(Robert Zemeckis) شناخته می شود . او همچنین در فیلم های کونگ : جزیره استخوان (Kong: Skull Island) ، فولاد واقعی (Real Steel ) ، مربی کارتر (Coach Carter ) ، هاردبال (Hardball) و تکاوران قدرتمند ( Power Rangers  ).

 آندره برلوف نیز یک فیلمنامه نگار نامزد اسکار است ، که بیشتر بخاطر فیلم Straight Outta Compton شناخته شده است . او همچنین فیلمنامه مرکز تجارت جهانی (World Trade Center) ، پدر خون (Blood Father) و سال گذشته The Kitchen را نوشته است . استخدام این دو فیلمنامه نگار پس از شش ماه بحث و گفتگو برای این فیلم صورت می گیرد.

صحنه ای فیلم علاالدین 2019

علاالدین 2 چه زمانی انتشار می یابد؟

در حال حاضر ، برای علاءالدین 2 تاریخ انتشار رسمی تعلام نشده است. با توجه به اینکه این فیلم که در حال حاضر در مراحل ابتدایی تولید است ، بنظر می رسد هیچ نوع تاریخ تأیید شده را در اوایل امسال نخواهیم داشت .

 

اگرچه ، با توجه به اینکه دیزنی به اعلام زمان انتشار فیلم هایش در مراحل اولیه معروف است ، انتظار داریم در زمان نه چندان زیادی اخبار تاریخ انتشار فیلم را بشنویم.

اگر بخواهیم حدس بزنیم ،  علاءالدین 2 بین سالهای 2023 تا 2026 انتشار خواهد یافت . البته بسته به سرعت اجرای پروژه ، شاید فیلم بتواند زودتر انتشار یابد ، اما شما باید برنامه شلوغ ویل اسمیت را نیز در نظر بگیرید.

 

همچنین ، دیزنی نشان داده است که چند سال بین قسمت های یک بازآفرینی فاصله خواهد انداخت. مانند سال گذشته که فیلم Maleficent: Mistress of Evil  پس از 5 سال از قسمت اول انتشار یافت.

صحنه ای از فیلم علاالدین

تولید علاالدین 2  چه زمانی شروع خواهد شد؟

با توجه به اینکه فیلمنامه هنوز ننوشته نشده است ، نباید انتظار داشت که تولید علاءالدین 2 در آینده نزدیک آغاز شود. البته این روزها ، شروع فیلمبرداری بدون فیلمنامه تمام شده ، کار غیر معمولی نیست. اما در مورد این فیلم ، به نظر می رسد حداقل تا قبل سال 2021 فیلمبرداری آن شروع نخواهد شد.

بسته به اینکه دیزنی تصمیم دارد فیلم را چه زمانی در برنامه خود قرار دهد ، و همچنین اینکه ویل اسمیت و سایر بازیگران چه زمانی برای فیلمبرداری علاالدین جدید در دسترس هستند و اینکه چه زمانی گای ریچی می توانند فرایند کارگردانی را شروع کند ، فیلمبرداری شروع خواهد شد.

ویل اسمیت در علاالدین 2019

داستان علاالدین چه خوهد بود؟


درباره علاالدین 2 اطلاعات بسیار کمی وجود دارد ، از جمله اینکه داستان فیلم چه خواهد بود.  در بازآفرینی سال گذشته علاءالدین در سال گذشته ، می دانستیم که این یک بازسازی از انیمیشن محبوب علاالدین با چندتغییر جدید است .

اما وقتی صحبت از قسمت 2 علالدین می شود ، در حالی که برخی فکر می کنند ممکن است فیلم بر اساس قسمت دوم انیمیشن یعنی بازگشت جعفر (The Return of Jafar ) ساخته شود ، اما با توجه به اظهارات کسانی که پشت پرده کار می کنند ، داستان فیلم روندی کاملاً جدید و تازه را در این قسمت خواهد داشت.

 شاید بینندگان دلتنگی که امیدوار بودند قسمت بعدی انیمیشن  در قالب یک فیلم پرفروش به روی صفحه نمایش آورده شود ، ناامید شوند  اما تصمیم دیزنی احتمالاً بهتر خواهد بود . داستانی جدید امکان استفاده از ویژگیهای جدیدی را به کمپانی می دهد و مانع از این می شود که فیلم با انتقاداتی از جمله اینکه این فیلم دست دوم است، مواجه شود. اما در این قسمت جدید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ باید منتظر بمانیم.

ویل اسمیت در نقش جینی در علاالدین 2019

کدام بازیگران فیلم علاالدین 1 در قسمت 2 نیز حضور خواهند داشت؟

وقتی اعلام شد که علاءالدین 2 رسماً در قرار است ساخته شود ، هالیوود ریپورتر فاش کرد که ویل اسمیت ، منا مسعود و نائومی اسکات انتظار می رود که به ترتیب در نقش های جینی ، علاءالدین و شاهزاده یاسمن حضور داشته باشند. اگرچه آنها هنوز صحبتی راجع به توافق دیزنی با هیچ بازیگری اعلام نشده است، اما به نظر میرسد این 3 نفر در قسمت 2 نیز حضور دارند.

اگرچه ما هنوز منتظر تأیید هستیم آنها در قسمت 1 علاالدین 3 نقش اصلی را ایفا کردند .البته چگونگی تأثیرگذاری آنها در فیلم جدید و نقش آنها در فیلم جدید چقدر بزرگ خواهد بود ، در حال حاضر نامشخص است.

نمایی از علاالدین 2019

فاش کردن داستان قسمت 1 علالدین

در این جدیدترین بازآفرینی این داستان کلاسیک ، شخصیت های علاءالدین و شاهزاده یاسمن عشق خود را نسبت به یکدیگر ابراز کردند و قرار شد پس از شکست دادن جعفر شرور ازدواج کنند. اما این فیلم داستان کمی بیشتر به داستان جین اضافه کرد.

مخصوصا ، هنگامی که علاالدین آرزوی سوم و نهایی خود را برای رهایی جینی از قوری به کار برد ، وی به انسان تبدیل شد و با دالیا( نسیم پدراد ) ازدواج کرد . این موضوعی مهمی خواهد بود که باید آن را در نظر بگیریم و این نشان می دهد که پدراد می تواند در قسمت 2 نیز ظاهر بشود.

با توجه به اینکه انتظار می رود داستانی رویکرد جدیدی را اتخاذ کند و بر اساس بازگشت جعفر ساخته نشود ، دست دیزنی برای خلق اتفاقات جدید باز خواهد بود.

امیدواریم پس از اتمام فیلمنامه و شروع انتشار اخبار ، درباره داستان علاءالدین 2 اطلاعات بیشتری داشته باشیم.

جعفر در فیلم علاالدین 2019

 آیا تیزر یا تریلری برای علاالدین 2 وجود دارد ؟


در حال حاضر ، هیچ تریلر یا تیزری برای علاءالدین 2 در دسترس نیست. از آنجا که علاءالدین 2 هنوز فیلمبرداری را شروع نشده است ، هیچ تریلری برای این فیلم جدید دیزنی وجود ندارد. بنابراین ، ساختن یک تریلر یا تیزر در حال حاضر بسیار سخت خواهد بود. وقتی تولید فیلم شروع شد وبه تاریخ انتشار فیلم نزدیکتر شویم ، باید بازاریابی دیزنی  را برای این بازآفرینی شاهد باشیم. بنابراین در حال حاضر چیزی برای گزارش در جلو تریلر وجود ندارد.

قسمت های قبلی علاالدین

برای علاالدین 3 انیمیشن به نام های علاالدین 1992 ، علاالدین ، بازگشت جعفر 1994 و علاالدین و پادشاه دزدان 1996 وجود دارد. همچنین قسمت اول بازآفرینی این انیمیشن نیز به نام علاالدین 2019 سال قبل منتشر شد.

تماشای علاالدین 2019

منبع :

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 4.3 از بین 44 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

امید واحدیان

فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت . علاقمند به مطالعه و تماشای فیلم .

‫9 دیدگاه ها

  1. این فیلمو دو بار دیدم. خیلی خوب بود ولی به نظرم سریالی باشه بهتره

    1. ممنون از نظرتون
      بله درسته. در انیمیشن های سه گانه علاالدین با وجود تفاوت در داستان اصلی هر ۳ فیلم ، روند سریالی و پشت سر هم دارند که بنظر میرسد این موضوع در بازآفرینی های انیمیشن نیز مشاهده شود.

  2. داستان علاالدین خیلی قشنگه در کل و با این عکس هایی که در مقاله تون گذاشتید به نظر میاد باز آفرینیش خیلی قشنگ باشه.
    ممنون از مزلب خوبتون

  3. داستان علاالدین خیلی قشنگه در کل و با این عکس هایی که در مقاله تون گذاشتید به نظر میاد باز آفرینیش خیلی قشنگ باشه.
    ممنون از مطلب خوبتون

    1. ممنون از توجهتون. بله طرفدارا خیلی مشتاق این فیلم هستند . ی خبر خوب هم بهتون بدم که طبق اخبار غیر موثق اگه این فیلم ازش استقبال خوبی بشه قسمت سوم هم ساخته میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا