بررسی فیلم و سریالسینما

ایفای نقش آیریس وست توسط کیرسی کلمونز احتمال DCEU Canon لیگ عدالت اسنایدر کات 2021 را زیاد می کند

5
(5)

كیرسی كلمونز (Kiersey Clemons) پس از حضور در فیلم لیگ عدالت اسنایدرکات (Zack Snyder’s Justice League) در نقش آیریس وست (Iris West) ،  در فیلم فلش (The Flash 2022) نیز در همین نقش ظاهر خواهد شد . آیا این یک گام در جهت قرار دادن لیگ عدالت اسنایدر کات به عنوان DCEU Canon است؟

بازگشت كیرسی كلمونز در The Flash باعث شده است این گمان پیش بیاید که ممکن است فیلم لیگ عدالت اسنایدرکات محور DCEU است . پس از 4 سال جنجال ، بیلبوردها و هشتگ ها ، اسنایدرکات سرانجام فردا در شبکه HBO Max منتشر می شود . به نظر می رسد لیگ عدالت زک اسنایدر جدا از مسیر DCEU باشد و فیلم لیگ عدالت 2017 به عنوان DCEU Canon باشد .

همچنین بخوانید :

کیرسی کلمونز قرار است نقش آیریس وست را در فیلم The Flash 2022 ایفا کند

با توجه به شهرت رو به کاهش فیلم جاس ویدون (Joss Whedon) یعنی لیگ عدالت 2017 ، این سوال برای بسیاری از طرفداران و کارشناسان مطرح می شود که آیا یک نسخه موفق از اسنایدر می تواند به عنوان DCEU Canon قرار بگیرد یا نه ؟ از آنجا که لیگ عدالت زک اسنایدر با ناتمام ماندن داستان دارکساید (Darkseid) به پایان می رسد ، جایگزینی این فیلم به جای لیگ عدالت 2017 در به عنوان DCEU Canon می تواند راه را برای ساخت ادامه داستان اسنایدر تسهیل کند .

کیرسی کلمونز در نقش آیریس وست

بازگشت آیریس وست

یکی از افرادی که از ساخت لیگ عدالت اسنایدر کات سود برده است ، کیرسی کلمونز است که در فیلم لیگ عدالت اسنایدر کات نقش آیریس وست را ایفا می کند . آیریس وست یکی از شخصیت های بسیاری بود که در فیلم لیگ عدالت صحنه هایش حذف شد ، اما سرانجام اولین حضور خود در DC را در لیگ عدالت اسنایدرکات انجام خواهد داد . و اکنون طبق گزارش هالیوود ریپورتر بنظر نمی رسد کلمونز قرار است این نقش را در فیلم The Flash 2022 نیز انتخاب شده است . او در فلش به ازرا میلر ، بن افلک و مایکل کیتون پیوسته است .

بازگشت کیرسی کلمونز را می توان به عنوان گامی بزرگ در جهت قرار گرفتن لیگ عدالت اسنایدر کات به عنوان محور DCEU تعبیر کرد . از آنجا که این بازیگر زن هرگز به طور رسمی در DCEU ظاهر نشده بود ، The Flash می توانست به راحتی آیریس وست را بدون ایجاد اختلالی در فیلم ها ، ریکست کند . در عوض ، تهیه کنندگان بازیگری را انتخاب کرده اند که در لیگ عدالت اسنایدر کات نیز حضور دارد . بعلاوه ، بازگشت آیریس در The Flash یک خط اتصال واضح بین اسنایدرکات و جریان فیلم های اصلی DCEU ترسیم می کند .

همانطور که در تریلرها دیده می شود ، لیگ عدالت اسنایدرکات شامل اولین ملاقات بری آلن/ فلش و آیریس وست است یعنی زمانی که فلش از قدرت خود استفاده می کند تا او را قبل از آسیب دیدن از یک حادثه رانندگی نجات دهد . بری و آیریس احتمالاً یک زوج ثابت در The Flash خواهند بود ، این بدان معنی است که فیلم فلش  2022 به طور واضحی در حال ادامه طرح اسنایدر کات است .

 لیگ عدالت اسنابدر کات گزینه احتمالی DCEU Canon

احتمال DCEU Canon شدن اسنایدر کات

هنوز مسیری طولانی باقی مانده است تا لیگ عدالت اسنایدر کات رسماً DCEU Canon ثبت شود . شاید کمپانی برادران وارنر از سبک بازیگری کیرسی کلمونز راضی بوده  و حذف نقش او در لیگ عدالت 2017 صرفاً به خواست جاس ویدون بوده  یا شاید یک موقعیت قراردادی وجود داشته باشد که ریکست شخصیت آیریس وست را مشکل می کند .

همچنین یک سناریو خیلی بدبینانه وجود دارد که در فیلم The Flash داستان بری و آیریس نسبت به اسنایدرکات به گونه دیگری بازگو شود و بدین ترتیب لیگ عدالت اسنایدرکات برای همیشه از DCEU خارج شود . با این وجود ، حفظ كیرسی كلمونز به عنوان آیریس وست واضح ترین نشانه ای است كه احتمالاً لیگ عدالت اسنایدر کات می تواند در فیلم های آینده DCEU  نقش داشته باشد .

فیلم فلش 2022

نقش چندجهانی

اگر DCEU قصد داشته باشد که لیگ عدالت 2017 را با نسخه بهبود یافته 2021 دوباره حذف کند ، The Flash بهترین فیلم برای انجام این کار است . با معرفی مجدد مایکل کیتون (Michael Keaton) به عنوان بتمن ، فیلم The Flash به نظر می رسد که هر فیلم ساخته شده توسط DC را با تحت عنوان چندجهانی هماهنگ کند . برای مثال ممکن است جهانی وجود داشته باشد که استپن وولف (Steppenwolf) مانند یک هیولا به نظر برسد ، و هنری کویل (Henry Cavill) یک دلیل طبیعی داشته باشد که کاستوم به تن داشته باشد

. چندرسانه ای هم در کامیک ها و هم در تلویزیون برای بازسازی پیوستگی و پاکسازی ایرادهای های طرح در صورت لزوم مورد استفاده قرار گرفته است . The Flash به راحتی می تواند قدرت بری آلن برای رفع اشتباه قرار دادن فیلم سال 2017 به عنوان DCEU Canon بهره ببرد و بازگشت کیرسی کلمونز در نقش آیریس وست اشاره ای اولیه برای تحقق این آرزو است .

منبع

Screenrant

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 5 از بین 5 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

امید واحدیان

فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت . علاقمند به مطالعه و تماشای فیلم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا