اخبار سینمابررسی فیلم و سریالسینمامعرفی فیلم

فیلم و سریال های 2021 شبکه HBO Max شامل The Conjuring 3 و Godzilla Vs. Kong

4.3
(6)

سال 2021 برای شبکه HBO Max سالی بسیار شلوغ با یک برنامه فشرده و پر از فیلم و سریال های جدید است .

فهرست مطالب

مقدمه

HBO Max در سال 2021 یک سال بسیار شلوغ و با برنامه ی فشرده و پر از فیلم ها و سریال های جدید دارد . این سرویس پخش که در ماه مه سال 2020 شد ، اگرچه هنوز ماه های زیادی اولین سالگرد تأسیس خود فاصله دارد ، اما در همین مدت توانسته  پیشرفت چشمگیری داشته باشد . این سرویس علاوه بر محتوای مشابه شبکه هم نامش یعنی HBO ، فیلم های کلاسیک را نیز ارائه می دهد .

HBO Max

HBO Max

هنگامی که HBO Max آغاز به کار کرد ، این سرویس پخش بیشتر از فیلم های غیراقتباسی به فیلم های اقتباسی متکی بود . این سرویس در ادامه سال 2020 ، سریال های قابل توجهی مانند Raised By Wolves و  The Flight Attendant و فیلم های قابل توجهی مانند An American Pickle ، Unpregnant ، The Witches و Superintelligence را ارائه داد . در اواخر سال 2020 یک تصمیم از جانب کمپانی برادران وارنر باعث عوض شدن برنامه های این سرویس شد .

برادران وارنر به دلیل تاخیر و تعطیل شدن فیلم ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، تصمیمی تکان دهنده ای گرفته و اجازه دادند همزمان با اکران در سینما ، فیلم های این کمپانی در HBO Max  نیز پخش شوند . اولین فیلمی که براساس این تصمیم کمپانی بردارن وارنر پخش شد فیلم Wonder Woman 1984 بود که از 5 دی به مدت یک ماه در دسترس مشترکان HBO Max قرار گرفت . در ادامه لیست فیلم ها و سریال هایی که قرار است در سال 2021 از HBO Max را برای شما آورده ایم . 

The Little Things

The Little Things

تاریخ اکران : 29 ژانویه

The Little Things اولین فیلم مهم کمپانی برادران وارنر که قرار است در سال 2021 همزمان با اکران در سینماها  در HBO Max نیز منشر شود . این فیلم هیجان انگیز و جنایی به کارگردانی جان لی هانکوک (John Lee Hancock) درباره یک معاون کلانتر به نام جو دیکن (Joe Deacon) با بازی دنزل واشنگتن (Denzel Washington) است که با همکاری یک کارآگاه لس آنجلسی به نام گروهبان جیم باکستر (Jim Baxter) با بازی رامی مالک (Rami Malek) درصدد دستگیری یک قاتل زنجیره ای می باشند . جارد لتو (Jared Leto) و ناتالی مورالس (Natalie Morales) از دیگر نقش های اصلی این فیلم سینمایی هستند .

Judas And The Black Messiah

Judas And The Black Messiah

تاریخ اکران : 12 فوریه

فیلم Judas and the Black Messiah به کارگردانی شاکا کینگ (Shaka King) قرار است از 12 فوریه به مدت یک ماه از شبکه HBO Max پخش شود . وقایع این فیلم که براساس زندگی فرد همپتون (Fred Hampton) ساخته شده است ، در دهه 1960 اتفاق می افتد و داستان ویلیام اونیل (William O’Neal) با بازی لیکیت استنفیلد (Lakeith Stanfield) رابه عنوان یک جنایتکار خردسال نشان می دهد که به عنوان خبرچین FBI برای سرنگونی رئیس معروف حزب پلنگ سیاه خدمت می کند .

دانیل کالوویا (Daniel Kaluuya)  در این فیلم نقش همپتون را ایفا خواهد کرد . از دیگر بازیگران فیلم می توان به جسی پلمنز (Jesse Plemons) ، دومینیک فیش بک (Dominique Fishback) ، اشتون سندرز (Ashton Sanders) ، مارتین شین (Martin Sheen) ، الگی اسمیت (Algee Smith) و لیل رله هاوری (Lil Rel Howery) اشاره کرد .

Tom & Jerry

Tom & Jerry

تاریخ اکران : 26 فوریه

زوج محبوب گربه و موش که توسط هانا باربرا (Hanna-Barbera) خلق شده اند ، قرار است در برای فیلم جدید کمپانی وارنر یعنی Tom & Jerry ، که قرار است اواخر فوریه در HBO Max اکران شود ، دوباره در کنار هم ظاهر شوند . این فیلم به جای انیمیشن کامل ، ترکیبی از لایواکشن و انیمیشن خواهد بود .

داستان فیلم بر یک کارمند هتل با بازی کلویی گریس مورتز (Chloë Grace Moretz) است که وظیفه کمک گرفتن از تام برای بیرون بردن جری از ساختمان را دارد ، تمرکز دارد . در بقیه بازیگران لایو اکشن مایکل پینا (Michael Peña) ، راب دلانی (Rob Delaney)  ، کالین جاست (Colin Jost) و کن جئونگ (Ken Jeong) حضور دارند .

Locked Down

Locked Down

تاریخ اکران : 5 مارچ 2021

Locked Down اولین فیلم غیراقتباسی HBO Max خواهد بود که در سال 2021 منتشر می شود . داستان این فیلم کمدی/عاشقانه ساخته داگ لیمان (Doug Liman) در باره یک زوج به نام لیندا با بازی آن هاتاوی (Anne Hathaway) و پاکستون با بازی چیویتل اجیوفر (Chiwetel Ejiofor) خواهد بود که قصد دارند دقیقاً قبل از قرنطینه بخاطر بیماری کووید 19 از هم جدا شوند .

آنها بخاطر قرنطینه مجبور به ادامه زندگی مشترک می شوند و رخ دادن یک دزدی آنها را بهم نزدیکتر می کند . بقیه بازیگران Locked Down شامل بن استیلر (Ben Stiller) ، استیون مرچنت (Stephen Merchant) ، مندی کالینگ (Mindy Kaling) ، بن کینگزلی (Ben Kingsley) و لوسی بونتون (Lucy Boynton) هستند .

The Many Saints Of Newark

The Many Saints Of Newark

تاریخ اکران : 12 مارس

این فیلم بسیار مورد انتظار که پیش  فیلم The Sopranos است قرار است با عنوان The Holy Saints of Newark در بهار امسال و در حالی که در سینماها اکران می شود ، راهی HBO Max نیز شود . داستان این فیلم در دهه های 60 و 70 رخ می دهد و تمرکز آن بر تنش رخ داده در نیووارک نیوجرسی بین جوامع ایتالیایی-آمریکایی و آفریقایی-آمریکایی است .

مایکل گاندولفینی (Michael Gandolfini) قرار است در نقش تونی سوپرانو جوان ظاهر شود . نقش سوپرانو در فیلم The Sopranos را پدر فقید مایکل گاندولفینی یعنی جیمز گاندولفینی (James Gandolfini) بازی می کرد . از دیگر بازیگران می توان به الساندرو نیولا (Alessandro Nivola) ، لسلی اودوم جونیور(Leslie Odom Jr) ، جون برنتال (Leslie Odom Jr) ، کوری استول (Corey Stoll) ، جان ماگارو (John Magaro) ، ری لیوتا (Ray Liotta) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) اشاره کرد .

Zack Snyder's Justice League

Zack Snyder’s Justice League

تاریخ اکران : مارس 2021

این فیلم مورد انتظار که نسخه کات کارگردان فیلم لیگ عدالت (Justice League( به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) می باشد ، قرار است در بهار سال 2021 در HBO Max منتشر شود . این فیلم ، به جای یک فیلم طولانی ، ابتدا قرار است در قالب یک مینی سریال چهار قسمته و با قسمت هایی 1 ساعته منتشر شود .

سپس نسخه جایگزین که با نام Snyder Cut شناخته می شود ، با تلفیق هر 4 قسمت ، به صورت یک فیلم 4 ساعته اکران می شود . در این فیلم بن افلک (Ben Affleck) ، هنری کویل (Henry Cavill) ، گال گدوت (Gal Gadot) ، ازرا میلر(Ezra Miller) ، جیسون موموآ (Jason Momoa) و ری فیشر(Ray Fisher) در نقش های خود در فیلم اصلی حضور دارند . در صحنه های اضافه شده مارگو رابی (Margot Robbie) ، امبر هرد (Amber Heard) ، ری پورتر (Ray Porter) ، جارد لتو و جو مانگانیلو(Joe Manganiello) نیز به بازیگران گفته شده اضافه شده اند .

بیشتر بخوانید :

جارلد لتو نقش جوکر را در فیلم لیگ عدالت اسنایدر کات ۲۰۲۱ بازی می کند

Mortal Kombat

Mortal Kombat

تاریخ اکران : 16 آوریل  

فیلم Mortal Kombat  که اولین تجربه کارگردانی سیمون مک کوئید (Simon McQuoid) می باشد قرار است در اواسط ماه آوریل 2021 از سرویس HBO Max منتشر شود . این فیلم که سومین قسمت از این فرانچایز است ، یک بازسازی بر اساس بازی های ویدیویی محبوب Mortal Kombat  است . از اعضای برجسته بازیگران می توان به لودی لین (Ludi Lin) در نقش لیو کانگ (Liu Kang) ، تادانوبو آسانو(Tadanobu Asano) در نقش رایدن (Raiden) ، جسیکا مک نامی (Jessica McNamee) در نقش سونیا بلید (Sonya Blade) ، مهکاد بروکس (Mehcad Brooks) در نقش جکس (Jax) و جو تسلیم (Joe Taslim) در نقش Sub-Zero اشاره کرد.

Godzilla Vs. Kong

Godzilla Vs. Kong

تاریخ اکران : 21 می  

آدام وینگارد (Adam Wingard) به عنوان کارگردان Godzilla vs. Kong قرار است چهارمین قسمت از MonsterVerse  را نمایش دهد . این فیلم آتی کمپانی برادران وارنر که به عنوان دنباله ای برای Godzilla: King of the Monsters و Kong: Skull Island می باشد ، درباره مبارزه هر دو هیولا خواهد بود که در یک نبرد حماسی با هم روبرو می شوند . این نبرد زندگی همه موجودات کره زمین را در خطر نابودی قرار می دهد .

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) و کایل چندلر(Kyle Chandler) بار دیگر نقش های هود در این فرنچایز ها را ایفا می کنند . بازیگران جدیدی مانند االکساندر اسکارسگارد (Alexander Skarsgård) ، ربکا هال (Rebecca Hall) ، برایان تیری هنری (Brian Tyree Henry) ، ایزا گونزالس (Eiza González) و جسیکا هنویک (Jessica Henwick) نیز در این فیلم حضور دارند .

Friends Reunion Special

Friends Reunion Special

تاریخ اکران : اواسط سال 2021

قبل از راه اندازی HBO Max ، این سرویس تبلیغات ایجاد یک گردهمایی بازیگران سریال Friends به طور آزمایشی به نام The One Where They Back Back Together را تبلیغ می کرد . این برنامه ویژه که در ابتدا برای اکران در ماه مه سال 2020 برنامه ریزی شده بود ، به دلیل همه گیری ویروس کرونا به تاخیر افتاد . قرار است بازیگران اصلی و نویسندگان سریال Friends، این فیلم را در مارس 2021 فیلمبرداری کنند و انتظار می رود تنها چند ماه بعد پخش شود .

The Conjuring 3

The Conjuring: The Devil Made Me Do It

تاریخ اکران : 4 ژوئن

فیلم ترسناک آتی که قرار است از شبکه HBO Max پخش و در سینماها اکران شود ، فیلم The Conjuring 3 است  . در این فیلم پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و ورا فارمیگا در نقش های قبلی خود به عنوان محققان ماوراالطبیعه یعنی اد و لورین وارن حضور دارند . هشتمین قسمت از فیلم های The Conjuring Universe ، در مورد یک پرونده Arne Cheyenne Johnson در سال 1981 متمرکز خواهد بود . از دیگر بازیگران فیلم می توان به روآیری اوکانر (Ruairi O’Connor) و رانی جن بلویس (Ronnie Gene Blevin) اشاره کرد .

In The Heights

In The Heights

تاریخ اکران : 18 ژوئن

این فیلم قرار است بر اساس تئاتر موزیکالی به همین نام از لین-مانوئل میراندا و Quiara Alegría Hudes  ،  ساخته شود . In the Heights قرار است اواسط ماه ژوئن هم در HBO Max و هم سینماها اکران شود . داستان فیلم به محله لاتین واشنگتن هایتز در شهر نیویورک ، به ویژه مالک bodega Usnavi با بازی آنتونی راموس Anthony Ramos متمرکز است . بازیگران برجسته فیلم متشکل از نام هایی مانند کوری هاوکینز ، دافنه روبین-وگا ، استفانی بیتریز ، داشا پولانکو ، جیمی اسمیتس و مارک آنتونی هستند .

Space Jam: A New Legacy

Space Jam: A New Legacy

16تاریخ اکران : جولای

دنباله مورد انتظار فیلم Space Jam 1996 تابستان 2021 قرار است در HBO Max و سینماها اکران شود .  این فیلم به جای مایکل جردن (Michael Jordan) بر لبرون جیمز(LeBron James) متمرکز می شود . هنگامی که لرون جیمز و پسر جوانش توسط یک هوش مصنوعی سرکش با بازی Don Cheadle گرفتار می شوند ، برای فرار جیمز باید Bugs Bunny و Looney Tunes را برای پیروزی مقابل تیم بسکتبال دیجیتالی هوش مصنوعی هدایت کند .

سایر بازیکنان بسکتبال که قرار است در این مسابقات حضور پیدا کنند شامل کلی تامپسون (Klay Thompson) ، آنتونی دیویس (Anthony Davis) ، دامیان لیلارد (Damian Lillard) ، دیانا توراسی (Diana Taurasi) و ننکا اوگومیکه (Nneka Ogwumike) هستند .

The Suicide Squad

The Suicide Squad

تاریخ اکران : 6 آگوست

جیمز گان در زمانی که از MCU کنار رفته بود ، برای ساخت فیلم یک فیلم متعلق DCEU یعنی The Suicide Squad ، که یک بازسازی و دنباله ای مستقل برای Suicide Squad 2016 است ، با کمپانی وارنر همکاری کرد . در این فیلم اعضای جدید و قدیمی این گروه ابرتبهکاران ، برای تخریب یک زندان / آزمایشگاه دوران نازی ها معروف به جوتونهایم (Jotunheim) به یک جزیره آمریکای جنوبی اعزام می شوند .

در این فیلم قرار است مارگوت رابی ، جی کورتنی (Jai Courtney) ، جوئل کینامان (Joel Kinnaman) و ویولا دیویس (Viola Davis) نقش های قبلی خود را مجددا ایفا کنند . بازیگران تازه واردی نیز مانند ادریس البا (Idris Elba) ، جان سینا (John Cena) ، پیتر کپالدی (Peter Capaldi) و سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) به فیلم ملحق شده اند .

این مطلب را از دست ندهید :

بازیگران جدید فیلم The Suicide Squad مشخص شدند

Dune

Dune

تاریخ اکران : 1 اکتبر

علی رغم اعتراض کارگردان فیلم یعنی دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) در مورد نمایش همزمان فیلمش در HBO Max و سینماها ، Dune هنوز هم قرار است در پاییز 2021 در HBO Max  و سینماها اکران شود . این فیلم که براساس نیمه اول رمان فرانک هربرت (Frank Herbert) نوشته شده سال 1965 ساخته می شود ، داستان پل آتریدس (Paul Atreides) با بازی تیموتی شالامه (Timothée Chalamet) به عنوان یک جوان با استعداد که برای محافظت از آینده خانواده اش وظیفه سفر از طریق سیاره خطرناک Arrakis را دارد ، را نشان می دهد.

ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) در نقش والدین پل با بازیگران برجسته جاش برولین (Josh Brolin) ، استلان اسکارسگارد (Stellan Skarsgård) ، دیو باتیستا (Dave Bautista) ، زندایا (Zendaya) و جیسون موموآ بازی می کنند.

King Richard

King Richard

تاریخ اکران : 19 نوامبر

فیلم بعدی HBO Max یک فیلم بیوگرافی از کمپانی برادران وارنر یعنی King Richard  است که درباره زندگی ریچارد ویلیامز (Richard Williams) ، پدر تنیسورهای معروف وینس (Venus) و سرنا ویلیامز ( Serena Williams) می باشد . این فیلم زندگی این دو ستاره را پس از آن که پدرشان ، که نقش آن توسط ویل اسمیت (Will Smith)  ایفا می شود ، مربی گری آن ها را انجام می دهد را نشان دهد .

کارگردانی فیلم را رینالدو مارکوس گرین (Reinaldo Marcus Green) بر عهده دارد . سانیا سیدنی (Saniyya Sidney) و دمی سینگلتون (Demi Singleton) قرار است به ترتیب در نقش وینس و سرنا را ایفا کنند . دیگر بازیگران فیلم  شامل جون برنتال (Jon Bernthal) ، تونی گلدوین (Tony Goldwyn) و دایلن مک درموت (Dylan McDermott) می باشد .

The Matrix 4

The Matrix 4

تاریخ اکران : 22 دسامبر

پس از ساخت سه قسمت اول ماتریس به عنوان کارگردان مشترک ، لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) قرار است کارگردانی فیلم The Matrix 4 را انجام دهد . این فیلم قرار است در اواخر سال 2021 در HBO Max و سینماها اکران شود . اطلاعات زیادی در مورد داستان ماتریکس 4 در دسترس نیست فقط بازیگران فیلم اعلام شده اند . در این فیلم کیانو ریوز (Keanu Reeves) ، کری-آن ماس (Carrie-Anne Moss) ، جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) ، لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) و دانیل برنهارد (Daniel Bernhardt) قرار است نقش های خود در فیلم های قبلی را مجددا ایفا کنند .

No Sudden Move

No Sudden Move

تاریخ اکران : اعلام نشده

No Sudden Move یکی دیگر از فیلم های غیراقتباسی HBO Max است که انتظار می رود در سال 2021 منتشر شود . داستان این فیلم جنایی و هیجان به کارگردانی استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) ، در سال 1955 رخ می دهد . در این فیلم گروهی از تبهکاران تازه کار متعلق به دیترویت سعی می کنند یک سند خاص را قبل از گیر افتاده شدن ، بدزدند .

در میان بازیگران فیلم نام های درخشانی چون دان چیدل (Don Cheadle) ،  بنیکیو دل تورو (Benicio del Toro) ، دیوید هاربور (David Harbor) ، امی سیمتیز (Amy Seimetz) ، جان هام (Jon Hamm) ، رای لیوتا (Ray Liotta) ،  کیران کالکین (Kieran Culkin) و برندان فریزر (Brendan Fraser) دیده می شوند . فیلمبرداری در اواخر سال 2020 و پس از تاخیر در تولید به پایان رسید . زمان اکران فیلم هنوز اعلام نشده است .

Gossip Girl

Gossip Girl

 تاریخ اکران : اعلام نشده

به دنبال سریال پرطرفداری که از سال 2007 تا 2012 از شبکه CW پخش می شد ، Gossip Girl قرار است به عنوان یک بازسازی و دنباله از HBO Max پخش شود . اتفاقات فیلم که هشت سال پس از نسخه اصلی رخ می دهند ، درباره گروه جدیدی از نوجوانان مدرسه خصوصی منهتن است که توسط ” Gossip Girl” تماشا می شوند . با وجود رسانه های اجتماعی بسیار برجسته تر از تقریباً یک دهه پیش ، این بازسازی علاوه بر محتوای بیشتر برای بزرگسالان ، دارای برخی تغییرات نیز خواهد بود .

کریستن بل (Kristen Bell) قرار است نقش خود را به عنوان راوی تکرار کند .  دیگر بازیگران فیلم شامل امیلی آلین لیند (Emily Alyn Lind) ، ویتنی پیک (Whitney Peak)، الی براون (Eli Brown) ، جاناتان فرناندز (Johnathan Fernandez) ، تاوی گوینسون (Tavi Gevinson) و توماس دوهرتی (Thomas Doherty) می باشد .

The Boondocks

The Boondocks

    تاریخ اکران : TBA

پس از موفقیت در سریال غیراقتباسی  Cartoon Network بر اساس کمیک استریپ (comic strip) آرون مک گرودر (Aaron McGruder) ، سرویس HBO Max قصد دارد The Boondocks را به عنوان بخشی از مجموعه انیمیشن بزرگسالان خود ، پخش کند . این سریال داستان یک خانواده سیاه پوست به نام فریمن ها را روایت می کند که در یک حومه کاملا سفیدنشین وودکرست ساکن می شوند . این سریال در 2 فصل 12 قسمتی تدارک دیده است .  

The Prince

The Prince

 تاریخ اکران : TBA

غیر از سریال The Boondocks ، سرویس HBO Max برای اولین بار قصد دارد یک سریال انیمیشن کمدی بزرگسال دیگر را با عنوان شاهزاده منتشر کند . این سریال طنز و سیاسی ساخته شده توسط گری جانتی (Gary Janetti) ، داستان یک شاهزاده شش ساله به نام جورج (George) را دنبال خواهد کرد که زندگی را برای خانواده سلطنتی خود دشوار کرده است . جانتی همچنین صداگذاری شخصیت جرج را انجام خواهد داد . بازیگران دیگر فیلم شامل اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) ، کاندولا راشد (Condola Rashād) ، آلن کامینگ (Alan Cumming) ، ایوان ریون (Iwan Rheon) ، سوفی ترنر (Sophie Turner) و دن استیونز (Dan Stevens) نیز می شود .

Aquaman: King Of Atlantis

Aquaman: King Of Atlantis

 تاریخ اکران : TBA

Aquaman: King Of Atlantis یک سریال انیمیشنی سه قسمتی با محوریت شخصیت Aquaman است که قرار است از HBO Max منتشر شود . Aquaman: King of Atlantis با تهیه کنندگی جیمز وان (James Wan) ، قصد دارد اولین روزهای Aquaman را به عنوان پادشاه زیر آب نشان دهد . در این سریال Vulko و Mera به عنوان مشاوران اصلی  Aquaman به او خدمت خواهند کرد و در کنار او با تهدیدهای مختلفی از جمله برادر ناتنی  Aquaman روبرو می شود . برخلاف برخی دیگر از فیلم های آینده DC ، این مینی سریال برای بینندگان در هر سنی ساخته شده است .

Young Justice Season 4

Young Justice Season 4

تاریخ اکران : TBA

Young Justice در ابتدا و قبل از انتقال به DC Universe برای فصل 3 از شبکه Cartoon پخش می شد . این مجموعه حرکت دیگری را قرار است انجام دهد و این بار قرار است فصل 4 آن در HBO Max منتشر شود . فصل 4 این سریال که بر ابرقهرمانان DC در هر سنی تمرکز دارد ، قرار است تحت عنوان Phantoms منتشر شود . مشخص نیست که فصل 4 دقیقاً چه زمانی منتشر می شود ، اما روند ساخت آن از سال 2019 آغاز شده است .

Young Love

Young Love

تاریخ اکران : TBA

HBO Max قصد دارد شخصیت های برجسته فیلم کوتاه Hair Love را با ساختن دنباله اش به نام  Young Love گسترش دهد . متیو ای . چری (Matthew A. Cherry) در حال بازگشت به عنوان نقش اصلی این انیمیشن سریالی است . همچنین ما شاهد حضور مجدد پدر و مادر هزار ساله استفن (Stephen) و آنجلا (Angela) ، دختر آنها زوری (Zuri) و گربه خانگی خانواده یعنی راکی (Rocky) ​​را به خانه بازگرداند . در کنار مسائلی مانند مبارزات مربوط به والدین ، ​​ازدواج و پیدا کردن شغل ، Young Love به موضوعاتی مانند موضوعات اجتماعی و پویایی نسل جدید می پردازد .

Gremlins

Gremlins: Secrets of the Mogwai

تاری اکران : TBA

Gremlins: Secrets of the Mogwai که تولید آن برای اولین بار در سال 2019 اعلام شد ، سرانجام درزمان نا مشخصی در سال 2021 از طریق HBO Max منتشر خواهد شد .  این سریال انیمیشنی به کارگردانی Tze Chun یک پیش درآمد برای Gremlins 1984 می باشد و داستان چگونگی دیدار سام وینگ (Sam Wing) جوان با گیزمو (Gizmo) را نشان می دهد  اگرچه این سریال در شرف انتشار قرار دارد ، اما به جز اینکه هووی مندل (Howie Mandel) برای صداگاری Gizmo برنخواهد گشت ، هیچ اعلامیه دیگری در مورد بازیگران این سریال وجود ندارد .

Jellystone

Jellystone

تاریخ اکران :  TBA

Yogi Bear برای اولین بار پس سریال  Yo Yogi در سال 1991 ، قرار است با یک سریال تلویزیونی به کانون توجهات تبدیل شود . این سریال Jellystone نام دارد که قرار است در سال 2021 توسط HBO Max منتشر شود . این انیمیشن سریالی به کارگردانی C. H. Greenblatt قرار است یوگی خرس و شخصیت های دیگر هانا-باربرا مانند Cindy Bear ، Huckleberry Hound ، خرس بو-بو Boo-Boo Bear و اسنگلپپس Snagglepuss را که در شهر جلی استون زندگی می کنند ، نشان دهد . جف برگمن (Jeff Bergman) صداپیشگی نقش Yogi Bear را بر عهده دارد .

Station Eleven

Station Eleven

تاریخ اکران : TBA

Station Eleven که بر اساس رمان سال 2014 امیلی سنت جان مندل (Emily St. John Mandel) ساخته شده است قرار است پیش از پایان سال 2021 برای اولین بار در HBO Max منتشر شود . این سریال که توسط پاتریک سامرویل (Patrick Somerville) نوشته شده است ، درباره پیامدهای یک بیماری همه گیر مانند آنفولانزا است که بسیاری از مردم جهان را از بین می برد . در این سریال مکنزی دیویس قرار است نقش اصلی را ایفا کند . دیگر بازیگران این سریال شامل هایمش پاتل (Himesh Patel) ، دیوید ویلموت (David Wilmot) ، گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal) و دانیل ددویلر (Danielle Deadwyler) می باشد .

Tokyo Vice

Tokyo Vice

 تاریخ اکران : TBA

Tokyo Vice ، یک درام جنایی براساس کتاب جیک آدلستین (Jake Adelstein) به همین نام است که انتظار می رود در سال 2021 از HBO Max پخش شود . در این فیلم که در دهه 1990 رخ می دهد ، آنسل الگورت (Ansel Elgort) قرار است در نقش Jake Adelstein ، یک روزنامه نگار آمریکایی ظاهر شود که به توکیو نقل مکان می کند و در آنجا با گروه های تبهکاری روبرو می شود . از دیگر بازیران این سریال می توان به کن واتانابه (Ken Watanabe) ، راشل کلر (Rachel Keller) ، الا رومف  (Ella Rumpf) و رینکو کیکوچی (Rinko Kikuchi) اشاره کرد .

منبع

Screenrant

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 4.3 از بین 6 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

امید واحدیان

فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت . علاقمند به مطالعه و تماشای فیلم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا