تکنولوژی

بهترین روش ها برای داشتن ماشین خوشبو و تمیز

Nobitex
0
(0)

یکی از مهمترین نکات در افزایش طول رنگ بدنه خودرو، زیبایی ظاهری، تمیز بودن کابین و … شستشوی منظم خودرو  با روش های صحیح است. بسیاری از دارندگان خودرو تصور می کنند همین که با یک سطل آب و شوینده و یک اسفنج ماشین را بشویند، همه رسالت خود را انجام داده اند؛ اما موضوع به این سادگی نیست! شستشوی خودرو یک کار تخصصی است و اگر می خواهید رنگ بدنه خودرو و کیفیت اجزای کابین همیشه مانند یک خودروی صفر باشد، بهتر است به دنبال دریافت خدمات کارواش حرفه ای باشید. ماشیز بهترین راه حل ها به شما ارائه می کند.

شستشوی خودرو در خانه یا در کارواش؟!

این سوالی است که اکثر صاحبان خودرو در ذهن خود با آن درگیر می شوند. بسیاری افراد معتقدند وقتی می توان با یک سطل آب، شوینده و اسفنج خودرو را در خانه یا کنار جوی آب و رودخانه شست چرا باید هزینه کارواش پرداخت کرد؟ برخی دیگر نیز با این توجیه که حوصله منتظر شدن در صف کارواش و تلف شدن وقت ندارند از شستشوی منظم خودروی خود سر باز می زنند. باید دید آیا این دلایل به ظاهر منطقی، تفکر صحیحی است؟

شستشوی غیر اصولی اصلی ترین عامل آسیب دیدگی رنگ بدنه

به گفته کارشناسان یکی از اصلی ترین دلایل آسیب دیدگی های رنگ بدنه خودرو از جمله خط و خش های سطحی، رنگ پریدگی و … شستشوی غیر اصولی است. مواردی مثل انتخاب شوینده نامناسب، استفاده از آب دارای املاح، استفاده از دستمال و اسفنج های نامناسب، خشک کردن خودرو در آفتاب و … مهمترین عوامل آسیب زننده به رنگ بدنه خودرو به شمار می روند.

بر شمردن همین موارد کافی است تا شما را در انتخاب روش شستشوی خودرو – به ویژه در خانه – مردد سازد. اما ممکن است همچنان به خاطر اتلاف وقت در انتخاب خدمات کارواش مردد باشید.

وسواس تمیزی؛ عدم رضایت از عملکرد کارواش ها

برخی از صاحبان خودرو معتقدند که کارواش ها علی رغم دریافت رقم های مناسب، خدمات خوبی ارائه نمی دهند. این افراد کمی نسبت به تمیزی داخل و بدنه خودرو وسواس هستند و معتقدند فقط خودشان می توانند خودروشان را آن طور که دوست دارند تمیز کنند.

اتلاف وقت و انرژی در کارواش

حتما برای شما هم پیش آمده است که برای رفتن به یک کارواش با خدمات عالی، مدت ها در ترافیک مانده و سپس در انتظار شستشوی خودروی خود در صف مانده باشید و همین مسئله بارها باعث شده است که از شستشوی منظم خودروی خود منصرف شوید. اما نگران نباشید در هر صورت دنیای مدرن امروز برای مشکل شما هم چاره ای ارائه کرده است.

شستشوی اصولی خودرو در محل با ماشیز

اگر به هریک از دلایل بالا تمایلی به استفاده از خدمات کارواش ندارید، می توانید از خدمات کارواش در محل استاندارد و مدرن دریافت کنید.

همه چیز طبق سلیقه شما

انتخاب روش شستشو، انتخاب شوینده، شستشوی با آب یا بدون آب یا شستشو به روش های ترکیبی از جمله خدمات عالی است که در ماشیز دریافت می کنید.

قیمت های مشخص

معمولا در کارواش ها ارائه خدمات قیمت های متفاوتی دارد، به طور مثال برای شستشوی خودرو با مواد نانو مجبور به پرداخت هزینه بیشتر خواهید بود و یا درخواست پرداخت انعام کارگران در کنار هزینه های مرتبط با شستشوی خودرو را افزایش می دهد اما در ماشیز همه خدمات یک قیمت واحد داشته و نرخ مشخصی دارند.

شستشوی بهداشتی

از دیگر مزایای دریافت خدمات کارواش در محل ماشیز شستشوی بهداشتی است. در ماشیز هر خودرو دارای پک جداگانه شستشو است و برای شستشوی داخل کابین و بیرون بدنه از دستمال های جداگانه با رنگ مشخص استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو ارائه خدمات می توانید از ساعت 8 صبح تا 10 شب با کارشناسان مربوطه در ماشیز در تماس باشید.

09127176818 – 26570810 – 021

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 0 از بین 0 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

حمزه شمسی

فکر این موضوع که سرچشمه همه انقلاب ها آگاهی است باعث شد که حمزه شمسی با تاسیس ریون مگ یک گام به این هدف نزدیک تر شود و با ایده های خلاقانه، آینده بهتری برای خود و دیگران رقم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا