ایده تبلیغات نمایشگاهی ماشین + 4 متن آماده
در این مطلب قصد داریم تا اهمیت استفاده از سامانه پیامکی برای نمایشگاه های اتومبیل و فروشنده های ماشین را مورد بررسی قرار دهیم چرا که خرید خودرو موضوعی نیست که محدود به زمان خاصی شود و هر روزه تعداد زیادی از مردم در حال خرید و فروش خودروی خود هستند. در نتیجه ارسال پیامک می تواند منجر به پیدا شدن خریدار و یا فروشنده ی مورد نظر در کوتاه ترین زمان شود.
فروشندگان اتومبیل در مقایسه با سایر کسب و کارها، همچنان علاقه ی بیشتری به شیوه ی فروش حضوری دارند. اما نباید فراموش کرد که دغدغه ها و درگیری های مردم باعث شده که حتی برای جستجو و خرید ماشین در میان آگهی های سایت های مختلف جست و جو کنند. همین موضوع شاید اصلی ترین دلیل اهمیت تبلیغات برای فروشنده های خودرو باشد.
ارسال پیامک تبلیغاتی نمایشگاه ماشین
نمایشگاه داران اتومبیل نیز مانند سایر مشاغل با استفاده از پیامک تبلیغاتی می توانند فروش بیشتر و راحت تری داشته باشند.
ارسال پیامک تبلیغاتی به فروشنده های خودرو کمک می کند تا مشتریان خود را از میان متقاضیانی که ممکن است هرگز به آنها مراجعه نکنند، پیدا کنند. کاربر سامانه پیامکی می تواند مشخصات خودروها را از طریق انواع ارسال ها برای تعداد بی شماری از مخاطبان ارسال کند که هزینه ی این تبلیغات برای نمایشگاه های اتومبیل با توجه به حاشیه سود نسبی این تجارت، هزینه ی اندکی برای جذب مشتری خواهد بود.
پیامک برای اطلاعرسانی اولیه:
با سلام! نمایشگاه خودروهای برتر امسال را از دست ندهید! با ما در [نام نمایشگاه] همراه باشید و جدیدترین مدلهای خودرو را برای اولین بار مشاهده کنید. تاریخ و مکان: [تاریخ و مکان نمایشگاه]
پیامک برای جلب توجه:
شما را به شگفتیهای جدید دنیای خودروها دعوت میکنیم! آیا میخواهید مدل مورد علاقهتان را با تخفیف ویژه خریداری کنید؟ ما در [نام نمایشگاه] منتظر شما هستیم!
پیامک با تخفیف ویژه:
فرصتی بینظیر! با حضور در [نام نمایشگاه] به خرید خودرویی ایدهآل نزدیکتر شوید. با این پیامک، تخفیف ویژه %۱۰ را برای خرید خودرو در نمایشگاه بگیرید. فرصت را از دست ندهید!
پیامک برای برندینگ:
از برترین برندهای خودرو در [نام نمایشگاه] بازدید کنید و جدیدترین تکنولوژیها و طراحیها را تجربه کنید. در [تاریخ و مکان] منتظر حضور شما هستیم!
امکانات کاربردی سامانه پیامکی برای نمایشگاه های ماشین
امکانات مختلفی جهت ارسال اس ام اس انبوه در پنل کاربران فراهم گردیده که استفاده از انواع آن برای نمایشگاه های اتومبیل بسیار کاربردی است. این تنوع امکانات باعث می شود تا کاربر سامانه پیامکی بتواند تعداد زیادی از مخاطبان را به تفکیک اقشار مختلف، برای تبلیغات خود انتخاب کند.
یکی از قابلیت های کاربردی سامانه برای فروشنده های خودرو، ارسال پیامک منطقه ای است. ارسال منطقه ای شرایطی را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند پیامک تبلیغاتی خود را به شهر و استان، کد پستی و یا پیش شماره های خاصی ارسال کند. کاربرد ارسال منطقه ای برای فروشنده های ماشین می تواند تفکیک مخاطبان بر حسب محل زندگیشان و ارسال پیشنهادهای ویژه هر منطقه برای مخاطبان همان منطقه باشد. برای مثال نمایشگاه داران تهران می توانند پیشنهاد خودروهای گران قیمت را به مناطق بالای شهر ارسال کنند و پیشنهاد خودروهای با قیمت مناسب را مرکز شهر بفرستند.
یکی دیگر از انواع کاربردی ارسال برای فروشنده های ماشین، ارسال BTS ایرانسل است. این نوع ارسال زمانی به کار می آید که بخواهید اس ام اس انبوه را به مخاطبانی که اخیراً از آنتن BTS مورد نظر شما استفاده کرده اند ارسال کنید. اگر در نزدیکی شما نمایشگاه های دیگری نیز وجود دارد، بنابراین ممکن است افرادی برای خرید ماشین به محدوده ی شما مراجعه کنند اما ماشین های شما را بازدید نکنند. اینگونه می توانید پیشنهادات خود را به سمع آن ها نیز برسانید.
افزایش قیمت خودرو در بازه های زمانی مختلف باعث شده تا مردم بخواهد هرچه زودتر مبلغی که برای خرید خودرو کنار گذاشته اند را به ماشین تبدیل کنند تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کنند.
مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای نمایشگاههای ماشین:
- ارتباط فوری: ارسال پیامک به مشتریان پتانسیل به محض ورود آنها به نمایشگاه یا محدوده خاص، ارتباط فوری و مستقیم با آنها را فراهم میکند و امکان اطلاعرسانی به آنها درباره آخرین اخبار، تخفیفات و پیشنهادات ویژه را به وجود میآورد.
- جذب توجه: پیامکهای جذاب و متنوع میتوانند توجه مخاطبین را به خود جلب کنند و آنها را به بازدید از غرفهها و نمایشگاههای مختلف ترغیب کنند.
- افزایش فروش: ارسال پیامکهای تبلیغاتی با تخفیفات و پیشنهادات ویژه به مشتریان VIP قبلی، میتواند به افزایش فروش در طول نمایشگاه کمک کند و درآمد شرکتها را افزایش دهد.
- ارائه اطلاعات دقیق: با استفاده از پنل اس ام اس، اطلاعات دقیق و بهروز در مورد تعداد بازدیدکنندگان، نظرات آنها و بازخوردهای مختلف دریافت و تحلیل شده و به شرکتها ارائه میشود که این اطلاعات میتواند به بهبود استراتژی بازاریابی آنها کمک کند.
نتیجهگیری:
استفاده از پنل اس ام اس برای بازاریابی در نمایشگاههای ماشین میتواند تبدیل شود به یک ابزار بسیار قدرتمند برای جلب توجه مخاطبین، افزایش فروش و بهبود استراتژی بازاریابی شرکتها. با توجه به اهمیت رقابتی این صنعت، استفاده از روشهای نوین بازاریابی امری ضروری است و پنل اس ام اس میتواند یکی از بهترین این روشها باشد.
بنابراین اگر شما از صاحبان این نوع کسب و کارها هستید، بهتر است تا همین الان به عضویت در سامانه پیامکی اقدام کنید تا در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را خدمتتان عرض نمایند.
همچنین با استفاده از ارسال مشاغل می توانید به بانک شماره مشاغل در سراسر ایران پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید . مثلا یک پیامک را به قشر پزشکان یا اصناف مورد نظر خود ارسال کنید. همچنین قابلیت تفکیک پیش شماره مانند 0912 یا 0919 و … می باشد.
جهت دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان تیم پیام رسان می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید .
02191012767