اخبار سینماسینما

تریلر ( پیش نمایش ) جدید فیلم تنت 2020 سرانجام فاش کرد فیلم کریستوفر نولان درباره چیست

0
(0)

در سالی که گیشه (box office) فیلم ها بیشتر از یک تقویم واقعی به یک پازل تاخیر اکران ها شبیه است ، کریستوفر نولان ( Christopher Nolan)  نویسنده و کارگردان فیلم تنت ( Tenet)  ، اکران این فیلم را در تاریخ انتشار اولیه برنامه ریزی شده خود ، ثابت نگه داشته است.

 برای اینکه بتوان افراد را شیفته سینما کرده و آنها را دوباره به سالن های سینما برگردانید باید با فیلمی زیبا آنها را از خانه بیرون کشانده و به سمت سالن های سینما جذب کنید . این چیزی است که همه امیدوارند فیلم تنت از پس آن بر بیاید .

چیزی که ما را به سمت پیش نمایش جدید تنت سوق می دهد ، این است که این فیلم اکنون بیش از هر زمان دیگری قصد دارد به عنوان یک فیلم اکران شده در سینماها فروش داشته باشد .( عوامل فیلم قصد ندارد آن را بصورت اینترنتی اکران کنند ) .

کریستوفر نولان (راست ) و بازیگران فیلم تنت ( چپ)

پیش نمایش جدید تنت

از پیش نمایش جدید تنت که در زیر ارائه شده است ، می توان جزییات بیشتری از فیلم را بدست آورد :


ما قبلاً می دانستیم که تنت در مورد زمان خواهد بود و دستکاری در زمان خواهد بود  (البته مسافرت زمان در میان نیست) و مأموریتی برای جلوگیری از جنگ جهانی سوم است. با تشکر از پیش نمایش جدید ، این فیلم کمی واضح تر شد . این دستکاری به عنوان وارونگی شناخته می شود ، بنابراین به جای شلیک گلوله از اسلحه ، می بینیم که گلوله به محل قبل از وارد شده به اسلحه بر می گردد . مشکلی نیست ، کمی طول خواهد کشید تا متوجه شوید .

بیشتر بخوانید :

اکران تنت و مولان درسالن های سینما در مدت کمتری انجام خواهد گرفت

جرج دیوید واشنگتن در فیلم تنت

موضوع فیلم تنت

شخصیت جان دیوید واشنگتن (John David Washington ) و متحدانش در حال پیگیری شخصیت کنت برانگا (Kenneth Brangah) ، یک تبعه روسی هستند که قادر به برقراری ارتباط با آینده است و بدون شک حریف سرسختی به نظر می رسد.

تلاش های شخصیت های فیلم برای پیدا کردن برانگا ، باعث وقایع زیادی می شود ، از شلیک گلوله ها تا تصادف ماشین و حتی سقوط و برخورد هواپیما با یک خانه .


نکته جالب دیگر این است که در پایان پیش نمایش جدید تنت ، تاریخ انتشار نمایش داده نمی شود . به جای اطلاع رسانی به بینندگان مبنی بر انتشار آن در ماه ژوئیه ( تیر ) ، یعنی تاریخی که در حال حاضر در تقویم قرار دارد ، پیش نمایش به سادگی می گوید “در حال آمدن به سینماها”.

 با توجه به اینکه بحران فعلی سلامتی باعث تاخیر در انتشار بسیاری از فیلم ها شده است ، تعجبی نخواهد داشت اگر تنت نیز به این جمع بپیوندد و ما مجبور شویم تا پایان سال جاری یا حتی 2021 برای دیدن آن صبر کنیم .

نمایی از فیلم تنت

 با این وجود ، حداقل می دانیم کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) مصمم است كه تنت را در سالن های سینما نمایش دهد و آخرین ساخته کریستوفر نولان را به صورت دیجیتالی (VOD) یا از طریق سرویس های پخش ، انتشار ندهد .

این که آیا تنت ارزش رفتن به سینماها را خواهد داشت یا خیر ، بر عهده مخاطب است و این امر بستگی این دارد که زنجیره های اصلی سالن های سینما بازگشایی شوند و آمادگی پخش این فیلم را برای کسانی که مشتاق دیدن آن هستند ، داشته باشند .

با این وجود ، مقاومت در برابر سحر و جادو یک فیلم کریستوفر نولان دشوار است ، و شما می توانید مطمئن باشید که وقتی این فیلم اولین نمایشش را انجام دهد ، طرفداران اختصاصی نولان در صندلی های سینما ها حضور خواهند داشت .

کریستوفر نولان در پشت صحنه فیلم تنت

اکران تنت


در حال حاضر ، تنت قرار است در تاریخ 16 ژوئیه (27 تیر ) به سینماها بیاید . برای مطلع شدن از هرگونه تحولات آینده پیرامون این فیلم پرطرفدار و مرموز، از جمله به تأخیر افتادن یا نیفتادن آن ، با ما همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار این فیلم قرار دهیم .

منبع :

این مقاله چقدر مفید بود؟

میزان رضایت خود را با کلیک روی اموجی ها نشان دهید

میانگین آراء 0 از بین 0 نفر

تاکنون کسی رای نداده است! اولین نفر باشید

اگر این پست برای شما مفید بود...

با انتشار مطلب و نیز کلیک بر روی تبلیغات از ما حمایت کنید

از اینکه این پست برای شما مفید نبود عذرخواهی میکنیم!

با کامنت گذاشتن در بهتر شدن این پست به ما کمک کنید.

به ما بگویید چطور این پست را بهتر کنیم؟

امید واحدیان

فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت . علاقمند به مطالعه و تماشای فیلم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا